Begynder at lukke online: torsdag den 3/4 fra kl. 20.00
Afhentning tirsdag den 8/4 og onsdag den 9/4, begge dage fra kl. 8-14.
Benyt hovedindgang og henvend dig i receptionen.
Ingen mulighed for forsendelse.
Spørgsmål til effekter, afhentning og kontaktperson på stedet træffes på: TLF 61620203
Faktura med info sendes til dig, dagen efter auktionen er slut.
Det er vigtigt at du afhenter dine køb til tiden. For varer der står derud over betales pladsleje på kr. 100.- pr dag. pr katalognummer. Gælder på alle auktioner.
Alt betales inden afhentning, Betal med bankoverførsel på Konto nr. 9873 – 0002439611 angiv faktura nr.
Eller Mobile Pay og online kortbetaling ( bemærk der pålægges gebyr på nogle kort )
Der kan ikke betales på afhentningsstedet.
Afhentningstidspunktet og betalingsfristen skal overholdes.
Auktioner rundt i Danmark, vil kun være bemandet på de nævnte afhentningstidspunkter.
Køber står selv for afhentning og bestilling af eventuel transport.
Betaling senest 3 dage efter auktionen. Læs meget mere info og auktionsbetingelser i menu knappen.
Alt sælges + 15 % salær, minimumssalær kr. 100 pr. katalognummer, og + 25 % moms.