HUSK BETALING OG AFHENTNING
Læs nedenstående auktionsinfo.
Online Auktion, Vestermarken 3, 8765 Klovborg.
Begynder at lukke online: tirsdag den 2/4 fra kl. 19.00
Eftersyn efter aftale på 70231218.
Afhentning fredag den 5/4 fra kl. 9.30-15.00. Skal overholdes.
Bemærk: Paller, rammer, sortimentkasser mv. medfølger ikke.
Spørgsmål til effekter, afhentning og kontaktperson på stedet træffes på: TLF 70231218
Faktura med info sendes til dig, dagen efter auktionen er slut.
Alt betales inden afhentning, Betal med bankoverførsel på Konto nr. 9873 – 0002439611 angiv faktura nr.
Eller Mobile Pay og online kortbetaling ( bemærk der pålægges gebyr på nogle kort )
Der kan ikke betales på afhentningsstedet.
Afhentningstidspunktet og betalingsfristen skal overholdes.
Auktioner rundt i Danmark, vil kun være bemandet på de nævnte afhentningstidspunkter.
Køber står selv for afhentning og bestilling af eventuel transport.
Betaling senest 3 dage efter auktionen. Læs meget mere info og auktionsbetingelser i menu knappen.
Alt sælges + 15 % salær, minimumssalær kr. 100 pr. katalognummer, og + 25 % moms.